Omlouvám se ale mne osobně hry  téměř nezajímají. Proto s nimi nemám moc zkušeností a ani náhledy.

Většínu her najdete i v JAVA verzi, včetně recenze na ně, na serveru
Redboss
Sada her 001 - obrázek

Sada her 001 - obrázek

SymbianGame_Pack_001.zip  7.47MB
Sada her pro ty co si rádi spíše hrají. Osobně jsem tyto hry nezkoušel tak doufám že názvy zájemcům neco napovědí. SW byl testován antivirovým  programem ale čertík nikdy nespí. Proto doporučuji postupovat z maximalní opatrností. Za škody nemohu nést žádnou odpovědnost

Obsah:
Absolutist[1][1].Block.Buster.v1.0.S60.SymbianOS6.SymbianOS7
Academy
Bowling_2003_v._1.3_-_Full_Compatible_6600
BubbleShooter
Cascata.Backgammon.Professional.v1.00.S60.SymbianOS
Cascata.Checkers.Professional.v1.01.S60.SymbianOS
Cascata[1].Hearts.v1.11.S60.SymbianOS
Cascata[2].Reversi.Professional.v1.01.S60.SymbianOS
InfiniteDreams Explode Arena v1.1 Retail oWnPDA
IQGame_v1.20_full
maumau_s60_2_35
OneforallSolitaires
top312.reversi.game.v1.00.s60.symbianos.regged-evilpda
180_Darts
bitrabbit.atomanic.v1.00.s60.symbianos
BlockBusting Babes Lite
Breakthru.s60_repacked_by_daddyfatsax
CardDeck
Cellcheckers.v1.10.s60.symbianos
COLLAPSE
FrozenBubble0.93
Infinite.Dreams.SuperMiners.v1.02.S60.SymbianOS
KillerMaze.v0.81.S60.SymbianOS
Meteor Breakout 2 From Mobile Stream Retail
MiniBlaster
pdamill.fireball.v1.00.s60.symbianos.retail
pdamill-Snake-by-mori_kntu
Sudoku Professional v1 .00F 001 Retail
Tect.UpStudio.Tetris.S60
WabbelLab.SIS  34.93kB
Hra je ovládána pohybem kamery.
SymballSDKv2_1.sis  102.12kB
Hra je ovládána pohybem kamery.
Skeeter_1.1_Full_6600_7610_DotSiS.sis  130.78kB
Hra je ovládána pohybem kamery.
snapshots10in1_100565REG.sis  204.85kB
Hra je ovládána pohybem kamery.
pingis_by_vaha.sis  153.11kB
Hra ovládána pohybem kamery
Pong.SIS  6.09kB
Hra ovládána pohybem kamery
Mosquitos103.sis  140.64kB
Hra ovládána pohybem kamery
Moorhen Camera X 1.0.sis  244.36kB
Hra ovládána pohybem kamery
Hyperspace Invasion v1.0 - obrázek

Hyperspace Invasion v1.0 - obrázek

HyperspaceInvasion.v1.0.sis  182.5kB
Hra je ovládáná pohybem kamery.
Da Vinci - obrázek

Da Vinci - obrázek

Da Vinci.rar  873.98kB

ZDROJ: Recenze JAVA verze na Redboss

V poslední době je velkým trendem vytvářet mobilní hry na námět celovečerních filmů. Dnes tu máme další na motivy trháku posledních několika dní.

Živým příkladem stvořených mobilních počinů je Spider Man, Pán Prstenů, Doba ledová (neskutečně bláznivá veverka) a v dnešní již Šifry mistra Leonarda. Když se na to podívám jiným pohledem, tak mohu jen konstatovat, že není nic jednoduššího, než zhlédnout daný snímek a hurá do dílny vyvíjet totožné story. Jen nezapomenout o čem to bylo! Další námětem titulu byla dozajista kniha stejnojmenného názvu. Suma sumárum, pokud si přečtete tištěné vydání Da Vinciho, tak vás film ničím neohromí. Maximálně si uvědomíte, že vaše drahocenné penízky sklouzly do podzemní kanalizace. A neboť! Hbitě popřemýšlet o koupi vcelku logicky zajímavé hry nesoucí název The DaVinci Code – The Quest Begins. Kdyby náhodou vám nic neříkalo jméno Leonarda Da Vinci, tak nesmutněte a čtěte pozorně následující řádky. Tento chlapík žil v Itálii v letech 1452 až 1519 a jeho největší zálibou bylo malování, vytváření na tehdejších dobu bláznivých nápadů (padák, létací stroj, apod.), sochařství a další věci týkající se umění. Jedno z nejslavnější jeho děl je obraz Mona Lisa. Netušíte, jak vypadá ten obraz? Opět mám pro vás kladnou zprávu. Kupte si letenku do Paříže a stavte se v Louvru. Zde mistrovské dílo vystavují v plné parádě. No nic, chvilka dějepravy skončila, doufám, že jste o něco chytřejší a vzhůru do tajů průměrné mobilní hry.

Celým příběhem vás budou provázet profesor symbologie na Harvardu, Robert Langdon a křehká dáma, komisařka Sophie Neveu, která je pro celý příběh velmi důležitá. Tyto dvě postavičky budou řešit všechny zapeklité rébusy, hádanky, problémy, apod. Taktéž se můžete těšit na takový malý násilnický boj proti ochrance. Jen občas! Jedním z hlavních vašich úspěchů bude úspěšné nacházení klíčů k otevírání a k postupu do dalších pod misí. Nebudou to jen klíče, ale i různé pergameny, čísla, dokumenty, atp. Prostě a jednoduše, všichni aktivní luštiči rébusů, lidé mající rádi trochu napětí a akce, třeste se. Pojem mise? To tu dlouho nebylo. Nebylo, máte pravdu! Jeden level obsahuje několik menších úkolů, které jste nuceni, ať chcete nebo ne, splnit. Velkým mínusem tohoto mobilního počinu je anglický jazyk. Spousta pomocných nápověd, atd. se skládá z angličtiny. Lidé, co moc neovládají nejrozšířenější mluvu světa, asi s největší pravděpodobností utřou nosík. Já jakožto silný amatér tohoto jazyku jsem měl obrovské problémy s přeložením některých hlášek.

Grafické zpracování díla ničím neohromuje. Na všechny postavičky vidíte z horního pohledu a navíc detaily, či pěkné herní prvky titul hodně postrádá. Jen mě zaujalo dobře provedené menu, na které se opravdu dá dívat. Hudební zpracování The DaVinci Code – The Quest Begins mě celkem dojímá, až zaráží. V nastavení jsou uvedeny zvuky, ale ať dělám, co dělám, tak z mého telefonu nic neslyším. Dobu hratelnosti řadím mezi slušnou. Solidní dávka levelů i zmiňovaných podlevelů mi nedá spát a každý večer místo pohádky na dobrou noc si pustím tento vcelku dobrý počin. Pak se divím, že mám ředitelskou důtku kvůli pozdním příchodům. A to vše hraji na mobilním telefonu Sony Ericsson W800i.

The DaVinci Code – The Quest Begins je hrou, která by díky velmi slavnému námětu mohla upoutat široké spektrum lidí. Film je opravdová bomba a i tato hra je poměrně kvalitné zpracována.

Name
Email